MANAŽOVANIE ŠKOLY V ČASE ZMENY

Neobmedzený prístup
Všetky úrovne
kapitoly: 24
testy: 1
7 študentov

POPIS
Vzdelávanie prináša ucelené vedomosti o manažovaní zmien. Taktiež ponúka informácie o príčinách zmien, o stratégií riadenie zmien a zapájaní ľudí do zmien v prostredí školy. Popisuje tri určujúce atribúty, ktoré sú predpokladom úspešnej stratégie riadenia a implementácie zmien v škole. Dôležitou časťou tohto vzdelávacieho programu sú praktické informácie, návody a odporúčania na dôslednú komunikáciu zmeny a sledovanie merateľných výsledkov v školskom prostredí.

LEKTOR

Ing. Erika Falťanová
Erika Falťanová je zakladajúcou partnerkou spoločnosti RS Management, s.r.o. Bohaté skúsenosti z prác vo výrobných spoločnostiach (obchodný špecialista pre export, poradca a konzultant nadnárodného holdingu, externý produktový manažér pre zahraničie), ktorým sa parciálne venuje doteraz, využíva najmä pri tvorbe a lektorovaní tréningových programov, ktorým sa venuje od roku 1998. Svoje skúsenosti zúročuje aj ako nezávislý organizačný a ekonomický poradca (od r. 1994). Od roku 2007, keď absolvovala Co-Active Coaching, sa venuje koučovaniu. Každý rok absolvuje minimálne jeden rozvojový program v oblasti koučovania, alebo leadershipu. Koučovanie využíva nielen ako nástroj rozvoja jednotlivca alebo tímu, ale aj pri obchodných rokovaniach a tréningu manažérskych programov. Všetky vzdelania sú certifikované ICF. Od roku 2014 sa aktívne podieľa na práci OZ ICF Slovenská pobočka, od roku 2016 je členkou výboru a od roku 2018 zastávala pozíciu prezidentky OZ ICF Slovenská pobočka.

OBSAH VZDELÁVACIEHO PROGRAMU
Vzdelávanie prebieha on-line dištančnou formou prostredníctvom učebných textov a komentovaných prezentácií. Dištančná úloha, test a záverečná práca sú nastavené tak, aby účastníci poznali princípy a postup v zavádzaní inovácií a zmien v školskom prostredí. Vzdelávací program je rozdelený do 10 lekcií.

  1. Zmena ako jediná istota v súčasnosti
  2. Príčiny zmien
  3. I. Potenciál zmeny a jeho podpora
  4. II. Dôsledná komunikácia zmeny
  5. III. Sledovanie merateľných výsledkov
  6. Nástroje a modely zmeny
  7. Emočné nastavenie ľudí v procese zmien
  8. Adaptácia na zmenu
  9. Preferovaný štýl reakcie na zmenu
  10. Rezistencia ľudí voči zmene a jej zvládanie (DU)
  11. TEST
    Záverečná prezentácia

ROZSAH VZDELÁVACIEHO PROGRAMU
50 hodín

PRE KOHO JE PROGRAM URČENÝ
Vedúci pedagogický zamestnanec a vedúci odborný zamestnanec bez špecifikácie.

PODMIENKY ABSOLVOVANIA PROGRAMU
1. Účasť na dištančnej forme vzdelávania a absolvovanie 10 lekcií vzdelávania.
2. Vypracovanie a odovzdanie všetkých výstupov dištančnej formy vzdelávania (test, dištančná úloha).
3. Vypracovanie a prezentácia záverečného zadania pred trojčlennou komisiou v súlade s § 56 ods. 1 zákona č. 138/2019 Z. z.
Záverečná prezentácia:
Popis a charakteristika aktuálneho procesu zmeny spojený s návrhom krokov, ktoré budú viesť k úspešnej realizácii zmeny v škole s využitím informácií a námetov z obsahu inovačného vzdelávania.

Za úspešné absolvovanie inovačného vzdelávania v rozsahu najmenej 50 hodín v súlade s plánom profesijného rozvoja školy patrí zamestnancovi príplatok za profesijný rozvoj vo výške 3 % tarifného platu.

AKO ZÍSKAŤ VZDELÁVACÍ PROGRAM?
Zakúpte si vzdelávací program Manažovanie školy v čase zmeny na Raabe.sk.

Dobrý deň, ako Vám môžem pomôcť?