Vzdelávací program predstavuje pedagógom stratégiu ako kvalitne vzdelávať a pritom zbytočne nestrácať energiu.
Absolvovaním tohto aktualizačného vzdelávania si pedagogickí a odborní zamestnanci splnia svoju zákonnú povinnosť.
POPIS:
Každý učiteľ by mal mať svoju vzdelávaciu stratégiu. Práve tá ho vedie v praktickej práci v triede, hovorí mu, čo má robiť a čo by rozhodne robiť nemal.
Z filozofie modernej vzdelávacej stratégie Líného učitele môžu pedagógovia čerpať inšpiráciu pre zlepšenie svojich pedagogických zručností, získať informácie o tom, ako vytvárať správnu klímu v triede, aké sú princípy správne používaného podporného hodnotenia, alebo aké sú zásady vhodnej komunikácie.
Líný učitel sa pri realizácii správnej vzdelávacej filozofie, s využitím psychológie, dobrej didaktiky a vhodného osobného manažmentu môže stať pedagógom, ktorý svojim prístupom v edukácii a používaním aktivizujúcich vyučovacích metód rešpektuje a rozvíja schopnosti a jedinečné vlastnosti každého dieťaťa.
Cieľom vzdelávania je:
• spoznať hlavné rysy celej vzdelávacej stratégie,
• uvedomiť si, ako správne vytvárať klímu v triede,
• oboznámiť sa so zásadami kvalitnej výučby v oblasti metód,
• oboznámiť sa s princípmi správne využívaného podporného hodnotenia,
• orientovať sa v zásadách vhodnej komunikácie,
• zvnútorniť potrebu participácie žiakov na výučbe,
• spoznať aj ďalšie aspekty kvalitnej edukácie.
Program nie je len súhrnom teoretických informácií, práve naopak, ponúka množstvo praktických rád, príkladov, ukážok aktivít v triede, ktoré môže každý absolvent preniesť do svojej pedagogickej praxe.
LEKTOR:
Mgr. Robert Čapek, Ph.D.
OBSAH:
-
- Filozofie vzdělávací strategie Líného učitele
- Filozofie používání metod a aktivit
- Vzdělávací metody – praktické ukázky
- Diferenciace a individualizace, ale nejen to
- Hodnocení, obvyklé chyby
- Podporující hodnocení
- Vzájemné hodnocení žáků, sebehodnocení a hodnocení výuky
- Závěrečné hodnocení v pololetí a na závěr školního roku
- Testy a zkoušení
- Jak učit dobrě a efektivne
- Cesta pedagogického hrdiny
- Kompas moderního učitele
- Vyhodnocovanie digitálnych údajov, informácií a obsahu
- Kybernetická bezpečnosť a kyberšikana
- Využívanie digitálnych nástrojov na inovácie procesov a produktov
- Zdieľanie prostredníctvom digitálnych technológií
PRE KOHO AKTUALIZAČNÉ VZDELÁVANIE ODPORÚČAME
Pre pedagogických zamestnancov všetkých typov škôl.TRVANIE
20 – 24 hodínZakúpte si vzdelávací program Kurikulum a digitalizácia – Učenie podľa “líného” učiteľa na Raabe.sk
-
Kurikulum a digitalizácia - Učenie podľa "líného" učiteľa
- Filozofie vzdělávací strategie Líného učitele
- Filozofie používaní metod a aktivit
- Vzdělávací metody – praktické ukázky
- Diferenciace a individualizace, ale nejen to
- Hodnocení, obvyklé chyby
- Podporující hodnocení
- Vzájemné hodnocení žáku, sebehodnocení
- Závěrečné hodnocení v pololetí a na závěr školního roku
- Testy a skoušení
- Jak učit dobrě a efektivne
- Cesta pedagogického hrdiny
- Kompas moderního učitele
- Vyhodnocovanie digitálnych údajov, informácií a obsahu
- Kybernetická bezpečnosť a kyberšikana
- Využívanie digitálnych nástrojov na inovácie procesov a produktov
- Zdieľanie prostredníctvom digitálnych technológií
- Prílohy k metodickému usmerneniu na stiahnutie